Ærlig sjæl i Banedanmark?

Kære Banedanmark

I 2008 gik Jesper Ravn til prøve hos Niels K da John Bohl mente, at Jesper Ravn ville blive en god underviser på SR. Altså som Hovedinstruktør.

Jesper Ravn bestod prøven.
Vidner har så fortalt Jesper Ravn, at Niels K syntes, at Jesper Ravn var måske for dygtig.

I 2009 den 11.03.2009 glæder Niels K sig over, at han havde syltet Jesper Ravn. Der var Jesper Ravn ansat hos ETS.

Næste gang var da Niels K under dækning af Allan Corneliussen jordede Jesper Ravn og beskyldte Jesper Ravn for 2 sikkerhedsmæssige hændelser samt en overskridelse af arbejdsmiljøloven.
Alle tre ting erkendte Niels K og kumpaner, at Jesper Ravn ingen skyld havde i.
Alligevel tog de samtlige kompetencer fra Jesper Ravn og nægtede Jesper Ravns daværende firma RAVN Banesikkerhed ApS sikkerhedsgodkendelse.

Jesper Ravn skrev en klage som Jesper Ravn siden fik medhold i. 24 timer efter Jesper Ravn afleverede klagen fik Jesper Ravn alle kompetencer tilbage og blev sikkerhedsgodkendt.

Herefter fremgår det tydeligt, at Niels K er blevet mere hadefuld når omtalen handler om Jesper Ravn.

I 2012 taler Niels K, Henrik Kaas, Brian Friis og Timmi Kristensen om Jesper Ravns projekt med, at hjælpe arbejdsløse i gang fra langtidsledighed. De latterliggør det simpelthen så der intet kommer ud af mødet Jesper Ravn har med Claus Juul Petersen.
Det var daværende Direktør for Anlæg og Fornyelse Jørgen Thomsen som fik interesse for Jesper Ravns ideer.

Straks efter, at Jesper Ravn består sin infrastrukturprøve til Lokomotivførercertifikat den 04.10.2013 skriver Lars Vejler til Niels K.
Det er den 05.10.2013, at det føles forkert, at Jesper Ravn har bestået alle strækninger og, at de må gøre noget. Det hele til trods for, at han erkender, at Jesper Ravn er fagligt god!

Herefter starter Banedanmarks jagt på Jesper Ravns Lokomotivførercertifikat. Jesper Ravn udvælges “tilfældigt” en hel masse gange til, at indsende dokumentation for kørte strækninger. Lone Gregersen fanges her i en løgn, da hun påstår at alle Lokomotivførere fra samme uddannelseshold som Jesper Ravn er blevet bedt om dokumentation.
Men dette var en løgn og en idiotisk en af slagsen. Ud af 7 lokomotivførere var 3 ansat hos Jesper Ravn og de sidste 4 var heller ikke blevet kontaktet.

Da Trafikstyrelsen stiller spørgsmål ud fra hvad Jesper Ravn har fortalt dem truer Niels K med, at sige sin stilling op da han ikke mener, at BDK kan svare på Trafikstyrelsens spørgsmål da BDK har lavet “lort” i den.

Herefter løfter Kirsten Kornerup emnet Jesper Ravn med på det tværfaglige Direktionsmøde.
På dette møde siger daværende Adm Direktør Jesper Hansen to gange, at det ikke er tilladt, at bruge Jesper Ravn.

Michael Borre foreviger ordren fra mødet under mødet, da han skriver og sender den nu berømte mail af den 31.01.2014.

Det var her Jesper Ravn blev sortlistet.

Banedanmark påstår herefter, at ordren blev trukket tilbage på en møde den 05.02.2014 til trods for, at der ikke er optaget referat.
Referat er ellers påkrævet ved lov når der er væsentlige detaljer som skal kunne dokumenteres. Såsom en tilbagetrækning af en ulovlig ordre.

Men Banedanmark har ikke fået Jesper Ravn nok ned endnu, så den 26.06.2016 fratager i alle ti Lokomotivførere i RAVN Bane ApS deres Lokomotivfører certifikater ulovligt(RAVN Banesikkerhed ApS gik jo konkurs i 2012)

Banedanmarks sagsbehandling har været meget langtrukken og bærer tydeligt præg af, at de vil gøre alt for, at kvæle Jesper Ravns muligheder for oprejsning.
På overfladen siger Banedanmark noget helt andet i deres leflen for pressen.
Men de kan ikke en gang være ærlige og kalde en spade for en spade.
Dette fornærmer Jesper Ravns intelligens.

Da Banedanmark traf afgørelse om, at tildele Jesper Ravn en advarsel for kørsel uden dødmand, så ser det unægteligt ud som om, at de spillede bolden videre til Trafikstyrelsen som da heller ikke skuffede!
Væk er lige nu Jesper Ravns Kørelærer kompetence!

Jesper Ravn vil meget gerne bede Banedanmark om en god forklaring på hvordan, at dette forløb ikke medfører tab til Jesper Ravn?

RAVN Banesikkerhed ApS med 12 ansatte konkurs i 2012

RAVN Bane ApS med 45 ansatte konkurs i 2016

RAVN Bane AB med 14 ansatte konkurs i 2017

RAVN Bane 2016 ApS med 7 ansatte under tvangsopløsning i 2018

 

Alle andre entreprenørere laver overskud fra år til år.

Dette vil Jesper Ravn også bede Banedanmark til, at give en rationel forklaring på?

Jesper Ravn har som menneske aldrig kendt til en ondskab som Jesper Ravn har mødt i Banedanmark!
Jesper Ravn er tidligere Politimand og Linieofficer samt veteran!
Ikke en gang en anholdt eller en fjende har behandlet Jesper Ravn så dårligt som Banedanmark har!

Resultatet er, at Jesper Ravn har ingen kreditværdighed i hverken Danmark eller Sverige hvor han bor!

Til trods for, at Jesper Ravn kan dokumentere et relativt lavt antal sikkerhedsmæssige hændelser igennem historien, så siger rygtet skabt af Niels K og venner det stik modsatte.
Og det er rygtet som folk lytter til.

Jesper Ravn to dejlige døtre har ikke haft deres far de seneste 8 år hvor han var været opslugt af overlevelse og kamp.

Hvad vil Banedanmark mene Jesper Ravn kan gøre for, at kompensere for sit fravær over for dem?

Såfremt Banedanmark gjorde det rette, så gav de Jesper Ravn en kompensation der matcher de tab Jesper Ravn har lidt som følge af de mange års hetz fra Banedanmark.
Jesper Ravn lukkede hellere end gerne af for det her!
Jesper Ravn har aldrig valgt, at kæmpe mod Banedanmark!
Det var Niels K som valgte den kamp for Jesper Ravn.

Men en kompensation som var fair hvor Banedanmark endda kunne slippe for offentlige udtalelser og alt det der, og så hvor Banedanmark efterfølgende ikke kom til, at høre ydeligere fra Jesper Ravn.

For der er intet Jesper Ravn hellere vil end, at komme videre i sit liv.
Jesper Ravn kan bare ikke komme videre så forgældet han er blevet!
Jesper Ravn ønsker at kunne betale det han skylder til dem som har hjulpet ham.

Er der en eneste ærlig sjæl i Banedanmark?